niedziela, 24 października 2010

Jacek Durakiewicz kandydat na wójta

O mnie

                  Urodziłem się w Lublinie. Moi rodzice pochodzą z Kurowa gdzie do dzisiaj mieszkam na ul. I Armii WP. Wychowywałem się w domu pełnym rodzinnego ciepła i życzliwości. Zapamiętałem moje dzieciństwo, jako dobry czas, który przygotował mnie do dorosłego życia.W obecnej chwili jako 45 latek mam kochającą żonę i córkę Martę.

      W 1985 roku rozpocząłem studia na Akademii Rolniczej w Lublinie. Po jej ukończeniu rozpocząłem studia podyplomowe kierunek Planowanie i Marketing w Polskiej Fundacji Wspomagania Rozwoju Gospodarczego "OIC Poland"

      Pierwsza moja praca rozpoczęła się w rodzimej miejscowości w Spółdzielni Mleczarskiej gdzie pracowałem do jej rozpadu.Obecnie pracuję w Lublinie na stanowisku zastępcy Wojewódzkiego Inspektora Ochrony Roślin i Nasiennictwa.

    Zarządzając kieruję się zawsze trzema zasadami: wiarygodność, pracowitość, skuteczność. W działaniu staram się pracować zespołowo. Poznałem wielu zacnych ludzi, z którymi, mogę razem rozwijać potencjał naszej gminy. Jestem przekonany, że moja wiedza i doświadczenie może doskonale służyć sprawom mieszkańców Kurowa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz